PDA

View Full Version : OMG I'm going to own a piece of Cam Neely's house


Yashamaga
01-01-2004, 01:42 AM
well his floor.

My friend's mom knows this guy who put his floor in. So he gave her a piece of his old floor or something and now she's gonna give it to me.

this is pretty swell. :naughty:

VonErich Lives
01-01-2004, 09:40 AM
ok Yash.... now your scaring me..

I could see a jersey or a stick... but a piece of the floor from the mans house?

WTF...

road doggy dogg
01-01-2004, 10:56 AM
Hahaha yeah, that's pretty creepy

YOUR Hero
01-01-2004, 02:43 PM
Mall creep

da_king
01-01-2004, 03:28 PM
<font color="#ccffcc">

it would've been a lot cooler if you had a brick from the old boston garden or something. anyways since we're on subject of hockey players and houses, my dad helped build the house that ed jovonowski lives in.

</font>

YOUR Hero
01-01-2004, 03:33 PM
<font color="#ccffcc">

it would've been a lot cooler if you had a brick from the old boston garden or something. anyways since we're on subject of hockey players and houses, my dad helped build the house that ed jovonowski lives in.

</font>

do you have a floor board :naughty:

samichna
01-01-2004, 03:36 PM
One time my sister spilled wine all over Russ Courtnall.

Yashamaga
01-01-2004, 03:44 PM
<font color="#ccffcc">

it would've been a lot cooler if you had a brick from the old boston garden or something</font>

my uncle went to the last game in the garden and he grabbed a piece of something. I think the wall

samichna
01-01-2004, 03:49 PM
my uncle went to the last game in the garden and he grabbed a piece of something. I think the wall

LOL they were just tearing the building apart?

Yashamaga
01-01-2004, 03:54 PM
lol did you ever see that thing?

they lost power in a playoff game once and they stopped the game and played the next day.

Jesus Shuttlesworth
01-07-2004, 08:36 PM
LOL they were just tearing the building apart?
They tore it down real slow and tried to keep as much as possible, I never really got anything though. I do have blueprints to the FleetCenter though, and checked out the FleetCenter before it was done..my dad's company did construction work on it...like the heating and cooling stuff..pretty cool shit.

Boondock Saint
01-11-2004, 06:16 PM
Cam Neely lived in my town, it might be that house