PDA

View Full Version : Jeremey Roenick is the f'cking man. :cool:


Heyman
01-16-2004, 04:12 PM
One of my favorite players in the league. Not the smartest guy in the world at times, but gotta love his emotion.


"(Bettman) forgot that the NHL merged with the WWF and we hide razor blades in our pockets and cut ourselves so we can get calls,'' Roenick told the Camden Courier Post on Thursday, as quoted by the Toronto Star. "



"I'm just surprised that you can get fined $91,000 for throwing a water bottle on the ice. It's like fining Gary Bettman for all those lies about the collective bargaining agreement coming. He throws those around like they're candy.

The NHLPA should fine him for those.''

LMAO holy sh</>it JR... I suspect he will be fined again, Roenick tellin' it like it is... :cool:

sadio8
01-16-2004, 04:28 PM
:cool:

God dam that was funny :rofl:

Gertner
01-16-2004, 04:31 PM
lol thank god he's out tonight. the flyers are playin my leafs.

YOUR Hero
01-16-2004, 09:02 PM
He's not helping out the cause of the Flyers, he's stupid.

KleptoKlown
01-16-2004, 09:22 PM
Roenick is a dick.

John la Rock
01-16-2004, 09:25 PM
I never really cared for Roenick but you gotta love the way he's standing up for himself and all the other players

MoRcHeEbA
01-16-2004, 09:36 PM
He's a dick he's why the NHL has problems. He's all about money and himself before his team. He's one of the biggest guys against a salary cap cause HE needs 50 million over 6 years to live the rest of his life. He would leave philly in a sec if anyteam showed him some cash. When he went to Phoenix from Chicago the hawks offered him something like a million less a year then Phoenix and he left for that reason.

YOUR Hero
01-16-2004, 10:15 PM
Yup, he's all about himself.

The Outlaw
01-17-2004, 02:07 AM
I would just like to point out that your sig sucks.

It arouses anger in my soul. :wave:

MoRcHeEbA
01-17-2004, 03:07 AM
lol they were talking about Roenick and his big mouth tonight and he was complaining about how he didn't get a penalty shot against Roy and then he was all like I would have beat him too probably... Roy then went sorry I didn't hear his comments cause my two stanley cup rings were plugging my ears :heart:

John la Rock
01-17-2004, 03:16 AM
lol they were talking about Roenick and his big mouth tonight and he was complaining about how he didn't get a penalty shot against Roy and then he was all like I would have beat him too probably... Roy then went sorry I didn't hear his comments cause my two stanley cup rings were plugging my ears :heart:

classic :lol:

Bad Guy
01-17-2004, 10:02 AM
{lepto]{lown']Roenick is a dick.

Yashamaga
01-17-2004, 11:34 AM
lol they were talking about Roenick and his big mouth tonight and he was complaining about how he didn't get a penalty shot against Roy and then he was all like I would have beat him too probably... Roy then went sorry I didn't hear his comments cause my two stanley cup rings were plugging my ears :heart:

that happened a looooooong time ago

Patrick Roy is the man

but so is Roenick. I love how he stood up and talked about the CBA and Bettman, more players should do it.

Y2Ant
01-17-2004, 03:05 PM
"(Bettman) forgot that the NHL merged with the WWF and we hide razor blades in our pockets and cut ourselves so we can get calls,'' Roenick told the Camden Courier Post on Thursday, as quoted by the Toronto Star. "

ROFL

YOUR Hero
01-17-2004, 03:16 PM
There's an interview Jim Huson is having with Bobby Clarke today? Anyway I lok forward to hearing what Clarke has to say about Roenick's mouth.

da_king
01-17-2004, 04:14 PM
There's an interview Jim Huson is having with Bobby Clarke today? Anyway I lok forward to hearing what Clarke has to say about Roenick's mouth.


<font color="#ccffcc">

snapshots?
pretty cool show.

</font>

road doggy dogg
01-17-2004, 04:17 PM
Yeah I've watched that Snapshots show before, pretty neat show. The one I saw he was talking to Bertuzzi, it was pretty "informative". Hot stuff

YOUR Hero
01-17-2004, 04:54 PM
Hey I think it was snpshots. Although I'm not sure if it was Jim Huson that's doing the interview. But I believe it is.

Yashamaga
01-17-2004, 05:27 PM
Jim Huson? that's the EA Sports NHL commentator :cool:

Heyman's sig is the goods

MoRcHeEbA
01-18-2004, 03:37 AM
that happened a looooooong time ago

Patrick Roy is the man

but so is Roenick. I love how he stood up and talked about the CBA and Bettman, more players should do it.


Maybe Bettman should come out and say why the CBA isn't going to happen. Oh yeah Guys like Roenick are the reason. :| He really needs to watch what he says he puts his foot in his mouth so much.

Lara Emily
01-18-2004, 04:22 AM
It'd mean more to me if someone other than JR had said it. As people have said he's a big part of the problem in the first place.

YOUR Hero
01-18-2004, 01:22 PM
The Bobby Clarke interview was on Hockey central last night. He said today's players whine about things that serve their interests only. It was a good interview, he wasn't too harsh about JR, which was proffesional of him.

Even JR himself said he deserved to be suspended. Sounds like they had some behind the scenes talks with him.

MoRcHeEbA
01-18-2004, 06:47 PM
yeah Roenick sounded like he got a talking to by someone in the past couple days. Probably clarke. He was quite apologetic to Bettmen last night.