![]() |
|
|
#1 | ||
|
R.I.P Tanner
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Anyone going to be watching the K-1 World Grand Prix? *results added*
K-1 World Grand Prix 2009 Final
Opening fights: K-1 Rules / 3Min. 3R (Japan) Keiichi Samukawa vs. Ryuji Kajiwara (Japan) (Czech Republic) Jan Soukup vs. Tsutomu Takahagi (Japan) (India) Singh Jaideep vs. Makoto Uehara (Japan) Reserve fights: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R (Netherlands) Peter Aerts vs. Gokhan Saki (Turkey) (Romania) Daniel Ghita vs. Sergei Kharitonov (Russia) K-1 World Grand Prix 2009 Quarter finals: K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 2R (Russia) Ruslan Karaev vs. Badr Hari (Morocco) (Netherlands) Alistair Overeem vs. Ewerton Teixeira (Brazil) (France) Jerome Le Banner vs. Semmy Schilt (Netherlands) (Suriname) Errol Zimmerman vs. Remy Bonjasky (Netherlands) Super fight: K-1 Rules / 3Min. 3R (Netherlands) Tyrone Spong vs. Keijiro Maeda (Japan) Quote:
Henderson: I have more dimensions as an mma fighter Franklin: How many more dimensions did he say? Was it like 3 more dimensions? Cause thats ALOT of dimensions When I see my opponent, I begin shaking uncontrollably, and once he hits me, I think to myself, You just hit Wanderlei Silva, how dare you hit Wanderlei Silva, and then I try to kill him. Wanderlei Quote:
|
||
|
|